Selamat datang ke DLM Biz Shoppe Gedung Perniagaan Online anda Berminat untuk mendapatkan Produk kami sila sms ke 0129498252 (BAKRI)

Promosi Terkini

Selamat Datang ke kedai online Anda

Thursday 26 April 2012

Pharmia Vigor



jika anda tercari-cari produk herba yang mampu meningkatkan stamina seks, maka Pharmia Vigor adalah jawapannya.
Stamina seks memainkan peranan penting dalam kehidupan lelaki. Ini menyebabkan kenapa kajian demi kajian dilakukan dalam mencari formula yang berkesan merawat masalah keinginan seks yang lemah. Kini andromedical telah menghasilakan Pharmia Vigor, formula 3 dalam 1 yang bertujuan meningkatkan stamina, meningkatkan keinginan seks dan membantu anda beraksi diranjang dengan lebih hebat.
Khasiat Pharmia Vigor
Pharmia Vigor membantu menambah stamina seks lelaki hasil dari kandungan herba hebat yang terdapat didalamnya. Herba-herba yang terdapat dalam pharmiavigor membantu meningkatkan paras hormon testosterone lelaki.
Pharmia Vigor juga meningkatkan kekuatan ereksi zakar. Tidak dinafikan keupayaan seksual lelaki diukur berdasarkan kekuatan ereksi zakar.
Pharmia Vigor juga membantu anda meningkatkan prestasi seks anda. Campuran Ginseng dan herba-herba lain membantu ereksi anda bertahan lebih lama dan mengatasi masalah cepat pancut.
Pharmia Vigor juga boleh digunakan untuk merawat masalah lemah daya seks. Lemah daya seks berpunca dari kegagalan darah untuk megalir dengan lancar dizakar. Pharmia vigor mampu membantu melancarkan pengaliran darah pada zakar.
Kandungan Herba Pharmia Vigor
Tribulis Terrestris
Tribulis Terrestris adalah tumbuhan herba dari benua timur. Ia telah digunakan secara tradisional sebagai pengalak seks buatkaum lelaki. Ia juga digunakan sebagai pembina otot dan kajian sainstifik yang dijalankan menunjukkan Tribulis Terrestris mampu meningkatkan kadar hormom testosterone dimana hormon ini penting dalam pembentukkan daya seksual lelaki.
Maca
Herba yang berasal dari Peru dan akarnya mampu meningkatkan keingina seks lelaki. Berdasarkan kajian yang dijalankan, lelaki yang mengambil Maca menunjukkan peningkatan dalam keinginan seks.
Ginseng
Ginseng aka Panax Ginseng atau Koren Ginsengdigunakan di timur sebagai tonik untuk menguatkan badan dan memulihkantenaga. Kajian sainstifik juga membuktikan Ginseng mempunyai sifat pengalak seks. Ginseng disyorkan untuk merawat mati pucuk,pengalakkan kesuburan dan mencegah masalah cepat pancut. Ginsenoside yang terdapat dalam Ginseng menambah aliran darah ke zakar agar zakarlebih kuat dan ereksi lebih mantap.
Catuaba
Catuaba berasal dari hutan Amazon. Ia adalah herba pengalak seks yang hebat dimana ia mampu merangsang sistem saraf dan merawat masalah lemah daya seks dan meningkatkan stamina seks.
Muira Puama
Muira Puama adalah herba berasal dari Brazil. Kajian seksoogi menunjukkan herba ini mampu meningkatkan keinginan seks. Herba ini juga membantu merawat masalah mati pucuk dan dianggap sebagai herba terbaik dalam meningkatkan pengaliran darah pada zakar.

CODE: UK-12
RM 150.00
Kos Penghantaran RM10
Berminat sms 0129498252

2 comments: