Selamat datang ke DLM Biz Shoppe Gedung Perniagaan Online anda Berminat untuk mendapatkan Produk kami sila sms ke 0129498252 (BAKRI)

Promosi Terkini

Selamat Datang ke kedai online Anda

Wednesday 25 April 2012

Sensacream


Sensacream dihasilkan berasaskan gabungan ekstrak lintah, halia, bunga cengkih, lada hitam dan minyak zaitun. Sensacream dipertingkatkan dengan ekstrak Butea Superba yang telah terbukti dengan keberkesanan dalam merawat mati pucuk dan lemah tenaga batin. Sensacream adalah penyelesaian kepada semua masalah lelaki terutamanya bagi mereka yang inginkan saiz zakar yang besar, panjang, keras dan tahan lama.
Khasiat Sensacream
• Merawat sakit otot, kekejangan dan sengal badan
• Membesar dan memanjangkan saiz zakar
• Melambatkan ejakulasi agar tahan lama
• Memaksimumkan ereksi agar zakar lebih tegang dan keras
• Melancarkan perjalanan darah zakar
• Mengurangkan pembekuan darah zakar
• Membesarkan diameter saluran darahzakar
• Ransangan seksual melalui bau agar menghairahkan pasangan
• Lebih berkesan disapu pada waktu pagi
Kandungan Sensacream
Hirudin
Hirudin dapat menggurangkan pembentukan bekuan darah dan melancarkan aliran darah.Apabila hirudin meresap ke dalam epidermis dan masuk ke dalam saluran darah ianya mampu merawat penyakit seperti sejuk tangan,sakit otot,kejang otot dan sengal-sengal badan.
Pheromone
Pheromone merupakan hormon yang mengeluarkan bau yang mampu menarik perhatian pasangan. Ia juga dapat menyelesaikan masalah seperti hubungan kelamin(intercourse),meningkatkan hubungan seksual dan mampu merawat mati pucuk.
Histamin
Histamin berfungsi membesarkan diameter saluran darah dan mencergaskan aliran darah.Histamin juga dapat menyelesaikan masalah seperti mati pucuk(erectile dysfuntion), rasa dingin terhadap pasangan dan juga mampu merawat masalah zakar kecil,megecut,pendek dan lemah tenaga batin.
Minyak Zaitun
Minyak zaitun menjadi bahan penghantar bagi Histamin,Hirudin,Hyaluronidase untuk meresap ke dalam pembuluh darah. Ianya juga terbukti sangat baik untuk penjagaaan dan kelembapan kulit terutama bagi kulit zakar semasa sesi mengurut.
Halia
Curcumin yang terkandung dalam halia(zingiber officinale) boleh merangsang peredaran darah yang lemah serta meningkatkan rangsangan seksual terdadap pasangan dan mengurangkan tekanan darah tinggi.
Lada Hitam
Lada Hitam(piper Nigram) mengandungi bahan yang membantu melancarkan peredaran darah yang lemah serta sebagai pembekal nutrisi untuk kesihatan badan.
Beli Sensacream Dengan Yakin
Sensacream berdaftar dengan Kementerian Kesihatan Malaysia. No pendaftaran NOT100100943K
Sensacream dihasilkan dikilang Bumiputera. Produk Halal.

RM 39.90 
Kos penghantaran RM10 
Berminat sms 0129498252 (Bakri)
RM 39.90

0 comments:

Post a Comment