Selamat datang ke DLM Biz Shoppe Gedung Perniagaan Online anda Berminat untuk mendapatkan Produk kami sila sms ke 0129498252 (BAKRI)

Promosi Terkini

Selamat Datang ke kedai online Anda

Monday 23 April 2012

Playboys Penis Pum



Anda mungkin akan bertanya…. bolehkah saya menguat dan membesarkan otot zakar? Otot zakar memang boleh dikuatkan dan dibesarkan dengan cara bersenam.Cuma cara untuk menguatkan otot di bahagian zakar adalah berbezadaripada cara menguatkan otot bahagian tubuh badan kita yang lain.
Bagaimana cara yang sesuai? Cara yang boleh andalakukan adalah, dengan menggunakan alat Playboy Penis Pump. Sejenis pamyang menggunakan teori BEKAM yang dicipta oleh doktor andrologiterkemuka dunia iaitu Dr. Joel Kaplan.
Fungsi Playboy Penis Pump
Seperti membina otot tubuh badan yang lain. Alatsenaman keluaran Playboy adalah satu-satunya alat yang dicipta khususuntuk menguatkan dan membesarkan otot zakar. Ini kerana mutu danspesifikasinya direka khusus untuk tujuan membesarkan dan menguatkanotot zakar. Ianya juga digunakan oleh pelakon-pelakon playboy.
Jika otot lebih kuat adalah lebih bagus berbandingdengan otot yang lemah, dengan menguatkan otot tubuh badan, otot akanjadi lebih bertenaga dan tahan lama. Cuba lihat lelaki yang seringbersenam, otot badan mereka sihat. Otot yang sihat pasti mengembangdengan besar serta kuat bukan? Begitu jugalah dengan zakar anda, jikaanda bersenam untuk menguatkannya!
Anda akan dapati Playboy Penis Pump:
• Melancarkan Darah Zakar Anda!
• Membuatkan Ketegangan Zakar Anda Lebih Keras!
• Meningkatkan Ketegangan Zakar Agar Lebih Lama & Bertahan!
• Membolehkan Zakar anda akan menjadi LEBIH BESAR LAGI!
Doktor Panel Playboy Penis Pump

Playboy Penis Pump Disyorkan oleh Dr Natasha Terry




Soalan Lazim Berkenaan Playboy Penis Pump
Berkesankah program latihan dan produk ini untuk saya?
Peratus kejayaan adalah 98%, jika anda mencari solusi untuk menguatkanzakar, kami boleh bantu, program latihan kami tidak tertakluk kepadafaktor umur, kadar kesihatan dan keturunan anda.
Adakah teknik ini selamat?
Ya, malah ia turut disyorkan oleh doktor di seluruh dunia. Ini adalahcara yang sihat, cara normal yang biasa diguna pelakon porno untukmenguatkan zakar. Manual kami mengandungi aturan langkah demi langkah.Bila dilakukan mengikut arahan, ianya berkesan dan efektif.
Bila saya boleh lihat kesan-kesannya?
Kebanyakan pelanggan/pengguna mula melaporkan perubahan drastik dalammasa 2 minggu, dari segi ketegangan & kekerasan. Ada yang mengambilmasa sebulan, jika anda menggunakan kaedah secara kerap, anda dapatlihat perubahan dari segi ketebalan yang drastik.
Adakah senaman ini sukar dilakukan?
Tidak, ini adalah senaman paling mudah untuk dilakukan, sekali lagi,setiap peralatan dan kaedah senaman boleh anda perolehi dari laman webkami secara online. Ia terdapat langkah demi langkah yang mudah untukanda ikuti. Apa yang sukar adalah, anda perlu menjadikan ia amalan danrutin harian, anda juga harus memberi sedikit ruang dan masa untuknya. Lebih yang anda lakukan, lebihlah yang akan anda dapat.
CODE:TS-07
RM140.00
Kos penghantaran RM 10
Berminat sms ke 0129498252

0 comments:

Post a Comment